Допълнителна чаша неподсладено кафе всеки ден помага за отслабване


Пиенето на една допълнителна чаша кафе дневно може да помогне за леко отслабване за четиригодишен период, установиха американски учени, цитирани от "Дейли мейл".
Добавянето на сметана или ядково мляко не се отразява на теглото, вероятно защото засищат повече заради съдържащите се в тях протеини и мазнини. Но само лъжичка захар води до напълняване. 
Смята се, че пиенето на течности създава усещане за ситост и това може да намали приеманите калории през деня. 
Промените са по-значими при млади хора с наднормено тегло или затлъстяване. 
Отслабването от допълнителната чаша кафе е малко - 120 гр. за четири години, но важна е тенденцията. 
Учени от Харвардското медицинско училище в Бостън са използвали данни от три предишни широкомащабин изследвания за анализа си. Те са проведени от  1986 г. до  2015 г. 
Изследването е установило връзка между пиенето на кафе и промяната в теглото, което означава, че участниците не са отслабнали или напълнели точно заради кафето. Възможно е например тези, които пият кафе със захар, да ядат повече сладки неща през деня. А тези, които предпочитат горчиво кафе съзнателно да намаляват захарта общо в храната си.

Берлин

Бебе хипопотам от берлинския зоопарк беше наречено Брьотхен, продължавайки тенденцията животни да се кръщават на храни

Най-новото попълнение сред хипопотамите пигмеи в Берлин получи името Брьотхен, което на немски означава малко хлебче, като в момента животното...

Варна

Фестивални маршрути биха обогатили културата и туризма на България, казаха експерти на дискусия във Варна

Фестивални маршрути биха обогатили културата и туризма на България. Такова мнение изразиха експерти по време на кръгла маса на тема...

Враца

Лятото започваме с концерт спектакъл, в който връзката между произведенията е любовта, каза Христо Павлов, директор на Симфониета-Враца

Започваме лятото с различен концерт, в който връзката между произведенията е любовта, каза за БТА директорът на Симфониета - Враца...

Стокхолм

Учените не са открили връзка между котките и по-честите астматични пристъпи при децата

Учените не са установили връзка между отглеждането на котки в домакинството и по-честото или по-тежко протичане на астма при деца,...

Пловдив

В Аграрния университет в Пловдив се обучават 58 чуждестранни студенти, от тях 18 са от страни от Европейския съюз

В Аграрен университет (АУ) – Пловдив се обучават 58 чуждестранни студенти, от тях 18 са от страни от Европейския съюз,...

Смолян

Над 700 певци, танцьори и инструменталисти ще се представят на фолклорния фестивал „Цветна плетеница“ в Златоград

Над 700 певци, танцьори и инструменталисти ще се представят на третото издание на фолклорния фестивал „Цветна плетеница“ от 12 до...